.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع جوانفکر از سخنان مشایی

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رییس جمهور که شب گذشته میهمان ویژه جلسه جامعه وعاظ تهران بود، به بحث پیرامون جنگ نرم، ریشه ها و عواقب آن و دفاع از اسفندیار رحیم مشایی پرداخت.

به گزارش «فردا» این عضو دولت که در ادامه جلسه در مقابل سئوالات پی در پی وعاظ تهران در خصوص اظهارات اخیر رحیم مشایی قرار گرفت، به دفاع تلویحی از وی پرداخت.

اعضای جامعه وعاظ تهران که جوانفکر را از علاقه مندان به مشایی می دانند، ناخرسند از دفاعیات وی از مشایی، از این موضوع و نتایج آن بر اذهان عمومی گله کردند.

جوانفکر ضمن دفاع از سخنان اخیر مشایی مبنی بر اینکه "اگر پیامبران مدیریت درستی می کردند، عدالت برقرار می شد"، این اظهارات را تنها یک اشتباه دانست!

دفاع ناعادلانه مشاور رییس جمهور از رییس دفتر رییس جمهور، در حالی صورت گرفته است که مشایی در سخنرانی های مکرر خود بر خلاف مصالح نظام، از دوستی با اسراییل یاد کرده و نیز اظهارات عجیبی را در رابطه علم و دین، خلقت انسان و امام زمان(عج) بیان کرده بود.

با ادامه روند بیان سخنان نا به جا از سوی مشایی، این سئوال از مسئوالان محترم کشور و شخص رییس جمهور پرسیده می شود که آیا وجود چنین افرادی در بطن دولت، هزینه های گزافی را برای کشور بر جای نخواهد گذاشت؟ اگر شخص دیگری جز اسفندیار رحیم مشایی این اظهارات را بر زبان می آورد، با وی به طور شدید الحنی برخورد نمی شد؟ و در آخر اینکه نهادهای مذهبی برای دفاع از حیثیت جامعه اسلامی ایران در مقابل این بی احترامی نباید واکنش و عکس العمل البته زودهنگامی داشته باشند؟

گفتنی است، با دعوت جامعه وعاظ تهران، رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور، دوشنبه شب برای پاسخ به سئوالات روحانیون این جامعه در خصوص مباحث اعتقادي و شفاف سازی شبهات، به دفتر جامعه روحانیت مبارز خواهد رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.